Sikeresen tesztelték saját fejlesztésű, „törzs nélküli” repülőjük méretarányosan kicsinyített modelljét a Delfti Műszaki Egyetem mérnökei. (Teljes méretében) a Flying V nevű sugárhajtású utasszállító gép legkirívóbb különlegessége az lesz, hogy az utasteret, a csomagteret és az üzemanyagtartályokat egyaránt a szárnyaiban hordozza, és hogy az energiaéhsége 20 százalékkal kisebb lesz a szokványos repülőkénél.
A projektet vezető Dr. Ruelof Vos és társai egy németországi légitámaszponton tették próbára a 22,5 kilogramm tömegű és 3 méter széles replikát.
Az akció alatt a fejlesztők izgatottan figyelték, hogy felszálláskor az orrkerék fel tud-e majd emelkedni a talajról, de a megfelelő sebesség (80 kilométer per óra) elérésekor ezt az akadályt sikeresen vette a repülő. A teszt folyamán a szakemberek mindamellett megállapították, hogy a csupaszárny jármű súlypontját még módosítaniuk kell, illetve a távmérések pontosságának növeléséhez az antenna is további fejlesztésekre szorul.
Következő lépésként, a mérnökök a próba alatt begyűjtött adatok alapján a Flying V aerodinamikus, szoftveres modelljét is létre fogják hozni. Ezzel a virtuális másodpéldánnyal egy repülőgép-szimulátorban még további tesztekre is sort fognak keríteni, melyek eredményeit a jármű kialakításának optimalizálásához fogják felhasználni.