Az új kialakítás szakít a „gördeszkadizájnnal”, amelyen belül az akkumulátorcsomag az utastér padlója alatt helyezkedik el. Az új koncepcióban az elemet a gyártó vertikális pozícióban beékeli az üléssorok közé. Ez utóbbi elrendezésnek állítólag számos előnye van.
Az utastérben felállított, függőleges akkumulátorral a kocsi magassága csökkenthető, aminek elsősorban aerodinamikai szempontból van meghatározó jelentősége. Ezzel együtt a speciális konstrukcióval a jármű tömegéből, tengelytávolságából és strukturális komplexitásából is le lehet valamennyit faragni.
Egyeseknek szúrhatja a szemét, hogy az energiahatékonyabbnak mondott elrendezéshez a hátsó üléseket 180 fokkal el kell forgatni. Való igaz, ez a kialakítás a sofőr és az utasok között megnehezíti a kommunikációt, ugyanakkor meg kell jegyezni, hogy utasbiztonsági szempontból elméletileg akár még előnyös is lehet.
Az innovatív megoldással ugyanolyan terjedelmű erőtelep mellett a hatósugár állítólag 30 százalékkal megfejelhető, illetve ugyanakkora hatótávolsághoz egy jóval kisebb elem is elegendő energiát szolgáltathat.
A gyártási költséget a formabontó elrendezéssel a Page-Roberts szerint akár 36 százalékkal is lejjebb lehetne szorítani.