Ismét a Vodafone a legjobb az M2M kommunikációban
A negyedik egymást követő évben a Vodafone gép-gép közötti (M2M) kommunikációs szolgáltatása bizonyult a legjobbnak az Analysys Mason piackutató vállalat M2M Scorecard felmérésében.

A felmérés minden értékelési szempontja szerint a Vodafone került az élre, egyebek között a piaci nagyságrend, a technológiai fejlettség, illetve az ügyfélszolgálat minősége tekintetében. Az Analysys Mason 2011 óta végzett M2M Scorecard felmérésében minden egyes évben a Vodafone bizonyult a legjobbnak.

A Vodafone működési területe az M2M szolgáltatások terén - több versenytársával ellentétben - az egész világra kiterjed és világszerte 21,5 millió M2M kapcsolatot szolgál ki, többet, mint bármely versenytársa. Ügyfelei között vannak egymilliónál több M2M kapcsolatot üzemeltető vállalatok is.

A piackutató vállalat elemzésében nagyra értékelte a Vodafone partneri kapcsolatok kiépítésére nagy hangsúlyt helyező üzletpolitikáját az M2M kommunikációs üzletágban. A Vodafone az általa üzemeltetett 26 hálózaton kívül világszerte 250 partnerrel, ezen belül 55 hálózatüzemeltető partnerrel dolgozik együtt a gép-gép közötti kommunikációs szolgáltatások nyújtásában. A jelentés szerint az M2M kommunikációs üzletben a siker egyik záloga a megfelelő technológia biztosítása az együttműködő partnerek számára.

Az ügyfélszolgálat terén az ügyfelek megelégedettségének nyomon követésére nagy hangsúlyt helyező folyamatos értékelő rendszerrel szerezte meg a legelőkelőbb helyezést a Vodafone az M2M Scorecard felmérésben.