hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Hogyan alakítja át a technológia az emberi életet és a munkavégzést a következő 10 évben? A Dell Technologies új tanulmánya előrevetíti azokat a változásokat, amelyeket a feltörekvő technológiák 2030-ra elhoznak az életünkbe.

hirdetés

Mesterséges intelligencia a divatiparban – vajon ez tudatosságra törekvés vagy még nagyobb környezetszennyezés? 

Kiválósági díjat kapott a GreenGo az Oracle OpenWorld 2019 konferencián Fenntarthatósági Innováció kategóriában.

Zéró emisszió, digitális megoldások, teljes autómentesség jellemzi majd az Városligetet, ami 2023-ra készül el. 

Néhány éven belül az égi közlekedés hozhat megoldást a városi dugókra: a Boston Consulting Group előrejelzése szerint 2030-ban az emberek mintegy egymilliárd repülőutat fognak megtenni pilóta nélküli légitaxikban.

A szexualitás jövőjét boncolgatta a Brain Baron Bryony Cole, a szextech egyik ismert szakértője. 

hirdetés

Elvégre az egész csak befektetés kérdése. És megérdemli Mark Zuckerberg a Facebook sikerét? Villámvideók a Brain Barról, 2. rész!

Mondta Ben Goertzel tech-guru és robotpionír a Brain Baron. Villámvideók a jővőfesztiválról.

A robotizáció munkavállalói közérzetre gyakorolt hatását vizsgálta egy 10 000 emberen végzett japán felmérés.

Tizennégy felsőoktatási intézmény csapata vesz részt az április 13-án második alkalommal megrendezett Jövő Mérnökei Foci Kupán, az Ikarus BSE Sporttelepen. 

A Fujitsu új megoldása mesterséges intelligencia (MI) segítségével mérsékli a szupermarketek önkiszolgáló pénztárainál elkövetett csalásokat.

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Címlapon

Elektromobilitás

Elon Musk, a Tesla elnöke bejelentette, hogy Németországban tervezi új, elektromos meghajtású autókat gyártó európai üzeme megépítését.

Ipar 4.0

Kiadónk, a PPH Média idén utoljára rendezte meg a Factory Experience roadshowját november 7-én, Kecskeméten. A rendezvénysorozat 6. állomásán az előadók a ipar 4.0 különböző egységeit mutatták be, amelyek egy mai vállalatvezetőnek nélkülözhetetlen ismereteket jelentenek az automatizáció területén.

Gyártásvégrehajtás

Aki már vezett be MES-rendszert, nem is egyet, az tudja, hogy összességében mennyire lesz sikeres a bevezetés. Sós András, a Com-Forth fejlesztőmérnöke tudja és meg is írta tapasztalatait. Az első részben az alapdilemmákról esett szó, most a bevezetés lépéseiről és a költségigényekről számolunk be. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés