hirdetés
konferencia

Best.net 2019

2019. 12. 06. 16:00

Megújult kategóriarendszerrel tér vissza a Kreatív korábban DMBP néven futó, digitális eszközöket és megoldásokat díjazó versenye.
Meghosszabbított nevezési határidő: 2019.12.06.

konferencia

Do you speak money? - Pénzügyi kommunikáció és marketing

2019. 12. 04. 09:00

Egész napos konferencia a pénzügyi termékek és szolgáltatások, az ezeket értékesítő pénzintézetek marketingjéről és kommunikációjáról.
Dátum: 2019.12.04.

konferencia

Influencer marketing 2020

2019. 12. 04. 09:00

Workshop az online véleményvezérek megítéléséről és az influencer marketing várható hazai trendjeiről egy exkluzív kutatás tükrében.
Dátum: december 04.

konferencia

Nagy Employer Branding Nap 2019

2019. 11. 28. 08:30

Az Üzlet és Pszichológia/HRPWR.HU és a Brandfizz bemutatja: a Nagy Employer Branding Nap című konferenciát. A nap, amikor az employer branding szakma találkozik.

verseny

Lollipop 2019

2019. 11. 26. 19:30

Díjátadó: 19.11.26. (19:30) Akvárium
Vedd meg jegyed a bétéelesek bulijára!

tréning

Agilisak lettünk!

2019. 11. 15. 08:30

Tapasztalatok, gyakorlati tanácsok – átállási workshop

konferencia

Factory Experience

2019. 11. 07. 09:00

A GyártásTrend ősszel folytatja országjáró Roadshow-ját, amelynek keretében a gyártó cégek használható tudást kapnak a digitalizációs ipar 4.0 megoldásokról.

konferencia

Matchmaking

2019. 11. 05. 09:00

Toborzás/kiválasztás konferencia DEMO-túrával egybekötve november 5-én.

verseny

Prizma Kreatív PR Díj 2019

2019. 10. 11. 23:59

A verseny célja, hogy megtaláljuk a legjobb hazai PR-projekteket és ügynökségeket, valamint hogy a PR kiemelt kommunikációs szerepét tudatosítsuk. Meghosszabbított nevezési határidő: október 11., 23:59

konferencia

Green Wave konferencia

2019. 10. 10. 09:00

Itt a zöldár! A tudatos fogyasztók már átlátnak a greenwashingon, de mi jön ezután? Miről ismerhető fel egy fenntartható termék? Milyen csatornákon érdemes erről kommunikálni? Milyenek a magyar fogyasztói visszajelzések? Ugranak-e a témára a nézők és az olvasók? Mit gondolnak az ismert zöld szervezetek? Lehet-e a reklám maga ökotudatos? Hol jár a piac Németországban vagy Skandináviában?

hirdetés
hirdetés