hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Indulnak az első államilag engedélyezett robotprogramozó tanfolyamok.

hirdetés

Fémipari képzőközpontot alakítanak ki Békéscsabán csaknem 2,2 milliárd forintos beruházással.

„Tudjuk, hogy ti jobban tudjátok” – üzenik a diákoknak a II. Országos Lauder Innovációs Maraton szervezői.

Bodó Teodóra Ficzere Ferencet váltja a pozícióban. 

Az Audi Hungariánál a beszerzés szakterülete az új Költség- és értékelemzés osztállyal bővíti portfólióját. Cikkünkből kiderül, milyen lehetőségeket rejt az új szakterület a műszaki pályán tevékenykedő szakemberek számára. (X)

Az önkormányzat, az iskolák, a városban működő vállalkozások együttműködésével Zalaegerszegen nyílik meg az első duális szakképző központ. 

hirdetés

November 15-ig lehet benyújtani a pályázatokat a hazai gyárak versenyére.

Kiugróan megemelkedtek az elmúlt években a keresetek a műszaki pályákon. Alig öt esztendő alatt szinte megduplázódtak a fizetések többek között a gépészmérnökök, a villamosmérnökök, illetve a mechatronikai mérnökök körében. 

Egy felmérés szerint a fizikai dolgozóknak is szükségük van munkájuk elismerésére. Őket elsősorban teljesítményalapú juttatásokkal tudják megtartani a cégek.

Beszámoló a fizikai munkaerőről szóló konferenciáról.

21 ország pályázója közül hét magyar, egy barbadosi és egy osztrák csapat részvételével kezdődik a három hónapos intenzív vállalkozásfejlesztési program.

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Címlapon

A koronavírus-járvány nem csak a tudományos életre, de a technológiai fejlesztésekre is ösztönzőleg hatott. Az elektromos járművek mellett jelenleg a legfontosabb fejlesztési irány az önvezető autózás legmagasabb szintű – teljesen autonóm – megvalósítása. 

Fenntarthatóság

Egy 2020-as kutatás arra mutat rá, hogy a csomagolások színénél, formájánál és mintájánál kezd sokkal fontosabb lenni az, hogy miből készült, főleg a fiatalabb generáció körében, a kutatás szerint a papír-karton csomagolások a legnépszerűbbek.

Koronavírus-hatás

A koronavírus-járvány az elmúlt évtizedek legsúlyosabb válságába taszította a világ, de különösen Európa, s azon belül Németország autóiparát. De mi jöhet a válság után?

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés