hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A koronavírus-járvány az elmúlt évtizedek legsúlyosabb válságába taszította a világ, de különösen Európa, s azon belül Németország autóiparát. De mi jöhet a válság után?

hirdetés

Küszöbön álló, nagy lélegzetvételű projektjének sikeres végigviteléhez az amerikai űrügynökség a legkülönbözőbb területeken jártas, ám kicsi cégek segítségét is igénybe veszi.

A magyar iparban nagy súlyt képviselő járműgyártás továbbra is jelentős visszaesést mutat, ez pedig alátámasztja az ipar diverzifikációjának szükségességét.

A technológiai fejlesztést és a költségcsökkentést szolgáló motion plastics megoldásokra továbbra is van igény – 100 új termék a virtuális vásári standon.

Többezres elbocsátást tervez az Airbus. A repülőgépgyártó most véglegesíti átalakítási terveit, míg lépését a megrendelésállomány csökkenésével magyarázza.

Miközben a munkanélküliség megugrott, a német iparban tartós munkaerőhiány várható. Főként matematikai, informatikai, természettudományos és technológiával foglalkozó diplomások hiányoznak.

hirdetés

A koronavírus-járvány jelentős veszteséget okozott a világ és azon belül Európa autóiparának. Nem tudni, mikor közelíti meg a korábbi termelési és értékesítési darabszámokat az ágazat.

Közel 100 magyar fizikus, kutató, mérnök és informatikus dolgozik folyamatosan a CERN-ben, ahol elfogadták az Európai Részecskefizikai Stratégiai Terv megújított változatát.

Testre szabott, mesterséges intelligenciával tanított művégtagot fejlesztettek a PTE-n, amely elsajátítja a viselője mozdulatait és folyamatosan figyeli izomműködését.

A vártnál erősebben csökkent az ipar teljesítménye Németországban áprilisban, mivel az új koronavírus által okozott járvány a termelés felfüggesztésére vagy visszafogására kényszerítette a vállalatokat.

A Dunakeszi Járműjavító 90 százalékát megszerezte az Oroszország és a FÁK piacvezető vasúti vállalata, a TMH . 

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Címlapon

A koronavírus-járvány nem csak a tudományos életre, de a technológiai fejlesztésekre is ösztönzőleg hatott. Az elektromos járművek mellett jelenleg a legfontosabb fejlesztési irány az önvezető autózás legmagasabb szintű – teljesen autonóm – megvalósítása. 

Fenntarthatóság

Egy 2020-as kutatás arra mutat rá, hogy a csomagolások színénél, formájánál és mintájánál kezd sokkal fontosabb lenni az, hogy miből készült, főleg a fiatalabb generáció körében, a kutatás szerint a papír-karton csomagolások a legnépszerűbbek.

Koronavírus-hatás

A koronavírus-járvány az elmúlt évtizedek legsúlyosabb válságába taszította a világ, de különösen Európa, s azon belül Németország autóiparát. De mi jöhet a válság után?

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés