hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Az alacsony kamatlábak és az olajtermékek ugyancsak alacsony árszínvonala serkentő hatást gyakorol a világ, és ezen belül Németország autóiparára; ugyanakkor az Egyesült Királyságnak az Európai Unióból tervezett kilépése, valamint az amerikai és a kínai viszonylatban felmerülő kereskedelmi viták komoly politikai kockázatokkal terhelik az ágazatot.

hirdetés

A sofőrök túlnyomó része szeretné, ha az önvezető autója terhet venne le a válláró – derül ki a Bosch csaknem 6 ezer autóvezetőt megkérdező kutatásának eredményeiből.

A Waymo elgondolásával összhangban álló ellágyuló autók még tovább minimalizálhatnák a gyalogosokat ért balesetek veszélyét.

Megvalósításuk esetén természetesen elektromos meghajtásúak lennének, ami egy elektromosjármű-gyártó cégnél talán nem is olyan abszurd elvárás.

A szoros együttműködés részeként például egy közös üzem létesítését is naprendre tűzték.

A cég harminc szerencsés alkalmazottja már rá is tehette a kezét a vállalat Model 3 elnevezésű típusára.

hirdetés

Az eredeti tervek szerint az idei év végére tervezték a tesztpálya átadását. 

Az országot egyébként sem fenyegette a veszély, hogy a közúthálózatán túl hamar elterjedne a technológia.

Fontos, hogy soha ne hátráltassák a mentőautók továbbhaladását.

Valószínűleg éppen ezért olyan hátborzongató a máskülönben elektromos meghajtású teherautó megjelenése.

A Continental fejlesztő partnerként és rendszerintegrátorként csatlakozik a BMW, az Intel és a Mobileye együttműködéséhez, hogy közösen fejlesszék az önvezető autók platformjait.Az autók sorozatgyártását 2021-ben tervezik megkezdeni.

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Címlapon

A felesleges ember

A robotok nemcsak beszivárogtak a munkahelyekre, de egyre jobban végzik a dolgukat, ennek megfelelően egyre magasabbra kapaszkodnak a vállalati ranglétrán, sorra szorítva ki humán vetélytársaikat immár olyan, kifejezetten magasabb kvalifikációt igénylő pozíciókból, amelyekről korábban elképzelhetetlennek tartottuk, hogy ne emberek töltsék be őket. Na de akkor milyen szerep jut majd nekünk?

Üzleti szoftverek

A meglévő eszközöket is fel lehet ruházni mesterséges intelligencia és ipar 4.0-megoldásokkal.  

Innovációs irányok az unióban

Tapasztaljuk, hogy a digitalizáció iparágakat formál át, és az is bizonyosra vehető, hogy az átalakulásnak azok a szervezetek lesznek a legnagyobb nyertesei, amelyek a változás élére tudnak állni. Interjú Martin Kernnel, a European Institute of Innovation and Technology megbízott igazgatójával.

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés