hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

A csaknem intuitívan működő mesterséges intelligencia mindig a felhasználók hangulatához igazítja az utastérben fennálló környezeti viszonyokat.

hirdetés

Benzines meghajtású testvérével ellentétben az áram meghajtású kétkerekű nem dübörög.

Az Inter Traction Electrics Kft. átadta az első debreceni gyártású Mercedes-Benz Reform 500 LE típusú modellt a DKV Debreceni Közlekedési Zrt.-nek. A cívisvárosban tervezett és épített jármű azonnal forgalomba is áll.

A Waymo útnak indította a világ első fizetős, autonóm taxis szolgáltatását.

Az autómárka azzal a céllal fejlesztette ki a T-HR3 robotját, hogy az az emberi tevékenységet különféle körülmények között – például az egészségügyi intézményekben – támogassa. 

Még nem mindenki látja és érzi, de az autózás bő 120 éves történelmének egyik legnagyobb forradalma bontakozik ki a szemünk előtt. 

hirdetés

A Fordnál nem találtak süket fülekre a távolkeleti járművezetők panaszai.

Az ABB a müncheni eMove360° szakkiállításon mutatta be nagyfeszültségű elektromos járműtöltő berendezéseinek következő generációját.

Soha nem látott bővülési ciklusban van a digitalizáció és robotizáció korszakába igyekvő autóipar Magyarországon, de a hazai kkv-k nem kerülnek közelebb a beszállítói léthez. 

A Mahle átadta Balassagyarmaton az e-kompresszorok termelésére felépített gyártócsarnokát, ahol számos vezető autógyártó részére állítanak majd elő a gépjárművek légkondicionáló berendezéseihez e-kompresszorokat.

A 8000 négyzetméteres Mercedes-Benz Academy Kecskemét épületében egy modern felszerelésekkel berendezett oktatócsarnok, oktatótermek és egy 120 fő befogadására alkalmas multifunkcionális tér is helyet kapott. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Címlapon

Energiaintenzív, vagy nem?

A korábbi, 27 százalékos célarány 5 százalékpontos növelésétől várja az EU a klímavédelmi vállalásainak teljesíthetőségét. Az energiahatékonysági és megújuló energiás beruházásoknak zöld lámpát adni azonban a cégeknek is elemi érdekük.

CERN

A Future Circular Collider csaknem négyszer nagyobb lehet a jelenleg is üzemelő európai részecskegyorsítónál.

IT- és OT-rendszerek

Az IT- és OT-rendszerek bár egymástól sok dologban eltérnek, mégsem kezelhetők egymástól elkülönítve. A teljes vállalati automatizálási és informatikai rendszer egységében azonban számos probléma eredhet a két alrendszer nem megfelelő együttműködéséből.

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés