hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Tavaly jelentette be a Mercedes-Benz, hogy Kecskeméten két jelentős beruházást is megvalósít: egymillió eurós befektetéssel megduplázza a gyár területét, valamint további 250 millió euró ráfordítással egy teljesen új karosszériaüzemet épít az ipar 4.0 szellemében. Christian Wolffal beszélgettünk az új beruházásokról. 

hirdetés

Az amerikai igazságügyi minisztérium szerint a Fiat Chrysler az egyik motorját megtévesztő formában bocsátotta rendelkezésre az emissziós tesztekhez.

A 3D-technológia a gyártásban egyelőre nem alkalmas minden termék előállítására, sok esetben drágának is számít. Mindezek ismeretében vajon a gyártás különböző szegmenseinek jelentős szereplői hogyan viszonyulnak a negyedik ipari forradalom eme tényezőjéhez? 

Az energiaszektornak négy fő trendre kell odafigyelnie: a villamosenergia termelés decentralizációjára, az új piaci belépők megjelenésére, az ügyféligények megváltozására, valamint a digitalizációra.

Mi több, a célra kijelölt elektromos meghajtású jármű akár már az esemény kezdete előtt kiskereskedelmi forgalomba kerülhet.

Teljes töltöttséggel 480 kilométeres hatótávolságot kölcsönöz a meghajtott kocsiknak.

hirdetés

Európában az első negyedévben az „Alternatív Üzemanyaggal Működő Járművek” értékesítésében több mint 37 százalékos volt az emelkedés.

Környezettudatos kamionok tesztelésébe fog a többek között a Mirai hidrogén üzemanyagcellás autót is gyártó Toyota.

Az elektromos jármű egyelőre sajnos csak koncepció formájában létezik, ám megvalósulása esetén sok vásárlót elvarázsolhat a képességeivel.

Az európai közlekedésfejlesztési programokat koordináló INEA kimutatása tanúsítja a Magyar Gázüzemű Közlekedés Klaszter Egyesületáltal benyújtott projektötletek egyedülálló sikerét.

Az előző évekhez hasonlóan az Audi és a Mercedes végzett a Randstad legvonzóbb munkahelyet kereső felmérésének első két helyén, a harmadik helyre pedig a tavaly még negyedik LEGO lépett elő.

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Címlapon

Három iparág, eltérő tapasztalatok

A 3D-technológia a gyártásban egyelőre nem alkalmas minden termék előállítására, sok esetben drágának is számít. Mindezek ismeretében vajon a gyártás különböző szegmenseinek jelentős szereplői hogyan viszonyulnak a negyedik ipari forradalom eme tényezőjéhez? 

Semmi sci-fi!

A kialakulóban lévő IT-ökoszisztéma nemcsak az emberi életet teszi kényelmesebbé, de segít tudatosabban kezelni az erőforrásokat. Összeállításunkban szemlézzük, hogy a nem túl távoli jövőben miként változnak meg leghétköznapibb szokásaink, kizárólag a meglévő infótechnológiai fejlesztések tükrében.

Német acélipar

A május közepén rendezett „berlini acéldialógus” elnevezésű szakmai konferencián az ágazatot érintő belső kihívások eltörpültek a nemzetközi kereskedelempolitikai problémák mögött. 

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés