hirdetés
hirdetés

Additív gyártás

Eddig elképzelhetetlen méretben nyomtathatunk

Egy izraeli cég a májusi Fespa 2017 kiállításon az érdeklődőket megismerteti a nagy formátumú tárgyak előállítására szakosított 3D-printerének működésével.

hirdetés

Bejelentése szerint a Massivit 3D Printing Technologies egyebek mellett a szita-, a digitális és a textilnyomtatás nemzetközi seregszemléjén, a hamburgi Fespa 2017-en is bemutatja, hogy a nagyobb formátumú objektumok kinyomtatására szakosodott szolgáltatók miként is növelhetik üzleti bevételeiket és fokozhatják versenyképességüket a cég zászlóshajójának számító Massivit 1800 3D-nyomtatóval.

Massivit 1800 3D (Forrás: Massivit 3D Printing Technologies)

A Massivit 1800 különleges képességeit demonstrálandó a standjánál a gyártó a következő alkotásokat vonultatja majd fel:

  • Egy szemrevaló, 1,6 m magas illatszeres üveg, amely hűen szemlélteti, hogy a technológiát miként is lehetne felhasználni a magas szintű kiskereskedelmi, marketing- és reklámprojektek megvalósításánál. Méreteikből adódó fokozott vizuális hatásuk révén az ilyen tárgyak sokkal erőteljesebben tudják megszólítani a célközönséget.
  • A megrendeléseknél elengedhetetlen tervezési szabadság megvilágításához egy bonyolult felépítésű, 1,5 m magas „tejöntő kartondoboz”. A kínálatuk egyedivé tételével a vállalatok folyamatosan lépést tudnak tartani a konkurenciával.
  • A Massivit 1800 3D Printer kvalitásait bebizonyítandó egy 3,2 m magas mitikus görög szobor. A technológia alkalmazásával a nyomtatási szolgáltatók minőség tekintetében új szintekre emelhetik a tevékenységüket, amennyiben a kiállítási grafikáktól kezdve az autókarosszériáig bárminek az előállítására képessé válhatnak.

Luxus rekordidő alatt

A nagy méretű és komplex tárgyak kinyomtatásának lehetőségével az ügyfelek új dimenziókat nyithatnak meg a vállalkozásukban, és hetekkel megrövidíthetik a gyártási időt.

A vendégek látni és hallani fogják, hogy a Massivit 3D ügyfelei az alkalmazások új generációjával miként is igyekeznek a végsőkig kihasználni a technológiában rejlő lehetőségeket. A 3D-nyomtatási szolgáltatások specialistájaként például bemutatkozik majd az Omus. Ez a cég volt a világon az első, amely egy luxus divatmárka – jelen esetben a Louis Vuitton – számára állított elő 3D-nyomtatással ideiglenes üzletet (pop-up store).

A brand legújabb férfidivat-kollekciójának „felvezetésére” szolgáló, 9 méter széles, 10 méter hosszú és 2,7 méter magas létesítmény megépítéséhez az Omus egy másik Massivit 3D-ügyfél, jelesül a Sidney-i székhelyű Composite Images segítségét is igénybe vette. A vállalatok a Massivit 1800 két nyomtatófejével 18 nap alatt teremtették meg az áruház falához szükséges szerkezetileg szilárd harminc panelt. A díszes tükör öntapadós tapétába burkolt egysége különösen nagy visszhangot váltott ki. 

Zamaróczy Ádám
a szerző cikkei

(forrás: Massivit 3D Printing Technologies/GyártásTrend)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadónk társoldalai

hirdetés