hirdetés
hirdetés

Elektromos teherszállítás minden méretben

A Renault 2030-ra típuspalettájának 35 százalékát elektrifikálja, 2040-re pedig a Renault Trucks minden járműve elektromos hajtást kap.

hirdetés

A Renault Trucks folytatja az elektromos mobilitással kapcsolatos beruházását és 2023-tól minden szegmensben elérhető lesz egy teljesen elektromos Renault Trucks ajánlat, nevezetesen az áruszállítás, az építkezés és a nagy távolságokra való fuvarozás területén egyaránt. Annak érdekében, hogy a Párizsi megállapodás célékitűzésinek megfeleljen, a vállalat elkötelezett amellett, hogy átalakítsa a teherautók piacát úgy, hogy fokozatosan villamosítja flottáját. Az akkumulátoros és az üzemanyagcellás villamos energia döntő fontosságú lesz a szén-dioxid-mentes közlekedés felé vezető jelentős átalakulás elérése érdekében.

A Renault ambiciózus terveinek megvalósítása érdekében létrehozott egy kutatás-fejlesztési szervezetet.

2020 márciusában a Renault Trucks megkezdte második generációs elektromos járműveinek sorozatgyártását a blainville-sur-orne-i gyárban. A két jármű a Master Z.E. termékvonalához csatlakozik, így a vállalat különböző feladatokra különböző méretű és teherbírású zéró emissziós járművekkel tud szolgálni: míg a Master Z.E. leginkább városi áruszállító feladatokra alkalmas, a D Z.E. inkább a városkörnyéki munkavégzésre lett tervezve, míg a D Wide Z.E.-t elsősorban hulladékgyűjtő célra szánja a Renault Trucks.

A Renault Trucks immár átfogó, teljes elektromos választékkal büszkélkedhet a piacon, 3,1 és 26 tonna között. A Renault Trucks D ZE, D Wide ZE és a Renault Trucks Master ZE alkotja, és megfelel a városi szállítás, szállítás, elosztás és hulladékgyűjtés követelményeinek.

A tervek szerint az évtized második felében már számos elektromos teherautót kínálnak hidrogén üzemanyagcellákkal, főleg nehéz távolsági fuvarozáshoz.

(forrás: Renault Trucks)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadónk társoldalai

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés