hirdetés
hirdetés

IoT

Budapesten fejlesztették az Ericsson analitikai platformját

Ezt a távközlési fejlesztést vezeti be a T-Mobile US Észak-Amerikában a több mint 72 millió előfizetőt kiszolgáló országos hálózatán.

hirdetés

Az Ericsson budapesti kutatás-fejlesztési központja által kidolgozott megoldás (Ericsson Expert Analytics - EEA) valós időben méri az általános szolgáltatási minőséget, és képes a több ezer, különböző forrásból származó adat fogadására és feldolgozására. A megoldás kifejlesztésének költségét az Ericsson üzleti titokként kezeli.

A T-Mobile az Ericsson megoldásával felügyeli az összes mobil adatszolgáltatását, beleértve például a kommunikációs szolgáltatásokat és a mobil szélessávot is, és képes a hagyományos eszközöknél gyorsabban és nagyobb pontossággal azonosítani a problémákat.

A tájékoztatás szerint Budapesten készült az a prototípus, amelyből több évig tartó folyamatos fejlesztői és innovációs munka eredményeként létrejött az EEA, ami az Ericsson egyik kiemelt terméke és egyben analitikai platformja. A budapesti központ mára az EEA globális fejlesztői központja lett.

A megoldás bevezetése több száz műszaki felhasználót szolgál ki, a T-Mobile pedig tervezi a szolgáltatás kibővítését a teljes szervezetére, így például az ügyfélszolgálatra, az üzemeltetésre, az eszközök működésének, illetve a dolgok internetének (IoT) elemzésére, valamint a marketing területén.

A magyarországi vállalatnak 2000 dolgozója van, a kutatás-fejlesztési központban 1400-an dolgoznak, többségük magasan képzett mérnök és informatikus.

A cég korábban közölte azt is, hogy az 5G technológia üzleti felhasználásra kész, és eddig 38 szándéknyilatkozatot írt alá a világ öt kontinensén 5G szolgáltatások bevezetésére.

(forrás: GyártásTrend/MTI)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadónk társoldalai

hirdetés