hirdetés
hirdetés

Papírmentes

A teljesen digitális irodák kora

Cégmérettől, adminisztrációs előírásoktól függően a vállalkozások éves szinten akár több millió forintos megtakarítást is elérhetnek, ha az irodai folyamataikat a nyomtatottról a digitális dokumentumkezelésre helyezik át.

hirdetés

A teljes körű váltás, azaz a papírmentes irodavezetés akkor valósul meg, ha a céges irat- és tartalomkezelés, valamint az üzleti jellegű eljárások végig automatizáltak, és kizárólag digitális platformon zajlanak. A nyomtatógyártók ma már egyre inkább azon dolgoznak, hogy ezt a technológiai előrelépést támogatva olyan berendezéseket állítsanak elő, amelyekkel a papírfelhasználás mértéke redukálható. A Xerox megoldásaival könnyen digitalizálhatók, rendszerezhetők a vállalati dokumentumok, hogy az irodák megszabadulhassanak a hatalmas papírkupacoktól.

Minden új berendezésen megtalálható lesz a Scan To The Cloud funkció, amellyel a felhasználók egyszerűen, gyorsan, közvetlenül a nyomtatóról szkennelhetik be a dokumentumaikat az olyan online fájltároló felhőrendszerekbe, mint a DropBox, a Microsoft OneDrive vagy a Google Drive (GCloud). Ennek köszönhetően pedig máris hatékonyabbá válhat a dolgozók közti együttműködés, a feladatok megoldása.

A Xerox mobilkapcsolatot is biztosít a ConnectKey-kompatibilis eszközeihez. A munkatársak a Mobil Link applikáció segítségével, távoli eléréssel, az okostelefonjukról, tabletjükről paraméterezhetnek és indíthatnak szkenneléseket akár hagyományos célállomások (email, mappa, FTP-szerver, faxolás), akár felhőalapú tárolók (például Microsoft O365, Microsoft OneDrive, Dropbox, GCloud, Evernote) felé.

Az új technológiával könnyen digitalizálhatók, rendszerezhetők a vállalati dokumentumok (forrás: Xerox)
Az új technológiával könnyen digitalizálhatók, rendszerezhetők a vállalati dokumentumok (forrás: Xerox)

Hasonlóképpen hasznos az új ConnectKey-multifunkciós nyomtatókon a kereshető PDF-fájlokba való szkennelés lehetősége. Ennek révén a szöveges metadatok megadásával a korábban beszkennelt dokumentumok bármikor könnyedén megtalálhatóak a gépen tárolt és elmentett anyagok közt. Továbbá, kiegészítő szoftver segítségével arra is van mód ezeknél a berendezéseknél, hogy szerkeszthető fájlként szkenneljük be a dokumentumokat. Az ezzel a szoftverrel felszerelt, multifunkciós nyomtatók képesek arra, hogy a beszkennelt dokumentumokat szerkeszthető Microsoft Word-formátumúvá alakítsák, azaz digitális kópiát készítsenek az addig csak nyomtatott változatban létező anyagból.

Mindezeken túl az irodák papírmentességének eléréséhez vezető úton a legfontosabb tényező a munkavállalói tudatosság növelése. Ha a vállalatok házon belül gondot, időt és pénzt fordítanak arra, hogy megismertessék a dolgozókkal a digitalizálással járó pozitív változásokat, illetve azok hatékonyságát, akkor akár már rövid távon jelentős megtakarítások érhetőek el az irodai kiadások terén. A felesleges nyomtatás mértékének csökkentésével pedig a vállalatok ökológiai szennyezése is kisebb lesz, ami végső soron hozzásegíti őket a környezettudatosabb működéshez.

(forrás: Xerox/GyártásTrend)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadónk társoldalai

hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés