Mobiltás digitális módra

Hogyan alakulnak át az autóválasztási szempontok?

Alaptalanul aggódnak az autóipar szereplői amiatt, hogy a fogyasztók látszólag kevésbé érdeklődnek a személygépkocsik iránt. Az autók a következő évtizedben is megkerülhetetlenek lesznek a mobilitás terén, digitális életmódjuk következtében azonban az emberek más szemmel tekintenek rájuk, és másfajta szolgáltatásokat várnak el tőlük, mint eddig – derült ki az IBM Institute for Business Value felméréséből.

 

Előtérbe kerül a fogyasztói igények fejlődésével a mobilitás intuitív, automatizált és személyre szabott élménye, amelyet a dolgok internetjére (IoT-re) csatlakozó járművek digitális képességei és a rájuk épülő szolgáltatások hívnak életre – mutatott rá tanulmányában az IBM Institute for Business Value, amelyhez a világ nyolc érett és nyolc növekvő autóipari piacán több mint 16 ezer fogyasztó megkérdezésével gyűjtött adatot. Kiterjedten és sokrétűen használná a személygépkocsikat a következő tíz évben is a lakosság, világítottak rá a válaszok, de ebbe beletartozik az is, hogy nem feltétlenül ragaszkodna minden esetben a saját tulajdonú járműhöz, az autót a mobilitási szolgáltatások részeként, illetve a közlekedés más formáival kiegészítve venné igénybe.

Ha ma csak 10 perce van, ezt a cikket olvassa!

-

GyártásTrend - Az iparról minden nap - Kövessen bennünket a Facebookon is!

Impresszum

-
© 2009 - 2017, GyártásTrend