Többcsatornás kapcsolattartás

Intelligens eszközök kampánymenedzsereknek

Weboldalukon keresztül és e-mailben, egyre gyakrabban mobilalkalmazásokon keresztül és közösségi hálókon kommunikálnak ma már a gyártó vállalatok beszállítói, kereskedelmi partnerei, amihez a B2B-kapcsolattartásnak alkalmazkodnia kell. Kézenfekvő, de kimondani könnyebb, mint a különböző csatornákon összehangolni és testre szabni a marketingtörekvéseket, teljesítményük méréséről, hatékonyságuk fokozásáról nem is szólva. 

 

A csatornák számával persze nemcsak az összetettség növekszik gyors ütemben, hanem a marketing és az értékesítés előtt is egyre újabb lehetőségek tárulnak fel. A komplexitás kezelésében, a lehetőségek felismerésében és kiaknázásában segítenek a többcsatornás kampánymenedzsment- (angolul multichannel campaign management, MCCM) megoldások.

Ha ma csak 10 perce van, ezt a cikket olvassa!

-

GyártásTrend - Az iparról minden nap - Kövessen bennünket a Facebookon is!

Impresszum

-
© 2009 - 2017, GyártásTrend