Tisztítás

Ismét szupermárka lett a MEWA

Vannak olyan márkák és termékek, amelyeket mindannyian ismerünk: élelmiszerek, mosóporok, autók. És vannak olyan márkák, amelyeket egy jól körülhatárolható terület szakemberei tartanak nagyra: ha munkájuk során szükségük van valamire, egy meghatározott márkát fognak
választani. (x)

hirdetés

Az ipari törlőkendők területén a MEWA éppen ilyen márka – a profik úgy tartják számon: „a törlőkendő”. Magyarországon ezt a státuszt immár másodszor ismerték el: a MEWA hazai vállalata 2019-ben ismét megkapta a Business Superbrands védjegyet. Az erről szóló oklevelet Serényi János, a szakmai zsűri alapító tagja nyújtotta át a vállalat budakeszi székhelyén Horváth Lászlónak, a MEWA magyarországi ügyvezetőjének és Kanizsai Bélának, a cég értékesítési vezetőjének.

Világmárka

„Azért örülünk ennek a díjnak, mert elismeri dolgozóink teljesítményét és elkötelezettségét, akik egy világmárka termékeinek és szolgáltatási rendszerének magyarországi sikerei mögött állnak. Ezért elsősorban munkatársaimnak szeretnék köszönetet mondani” – hangsúlyozta Horváth László az oklevél átadásakor. „Ez a védjegy hallatlanul sokat segít nekünk a MEWA szolgáltatásainak értékesítése és kommunikációja során, hiszen azt fejezi ki, hogy egy független és magasrangú szakmai zsűri megerősíti ezek magas minőségi színvonalát” – fűzte hozzá Kanizsai Béla.

Kanizsai Béla értékesítési vezető és Horváth László ügyvezető
Kanizsai Béla értékesítési vezető és Horváth László ügyvezető

Kiválósági védjegy

A Superbrands védjegyre nem lehet pályázni. A szervezet évente a Bisnode adatbázisában található üzleti mutatószámok, továbbá jelentős hazai szakmai szervezetek és szövetségek ajánlásainak figyelembevételével először egy mintegy 4 ezer márkát tartalmazó listát hoz létre. Ebből pénzügyi és szakmai szempontok alapján keletkezik az a szűkített lista, amelyet a Business Superbrands 45 tagú bizottsága értékel. Az ő döntésük alapján született meg a Business Superbrands 2019. évi díjazottjainak listája. Az elismerés kiválósági védjegy a magyar MEWA számára, amelynek márkaneve a legmagasabb színvonalú teljes körű szolgáltatást jelzi az ipari törlőkendők, az olajfelfogó és belépőszőnyegek, valamint az ecsetes mosóasztalok területén.
A Superbrands elismerés reflektorfénybe állítja a márkákat, példaként és inspirációként szolgál az ágazat márkáinak fejlesztésére. A MEWA a megosztásalapú gazdaság („sharing economy”) gondolatának élharcosa. Ennek az elvnek lényege az erőforrásokkal történő takarékoskodás, a birtoklás helyett a használat előtérbe helyezése. „Szilárdan hiszünk a megosztásalapú gazdálkodás gondolatában, és biztos vagyok benne, hogy a
szakmai zsűri ítéletében a természeti erőforrások megóvására vonatkozó erőfeszítéseink is tükröződnek” – mondta Horváth László.

Cikkünk eredetileg a GyártásTrend Magazin szeptemberi lapszámában jelent meg.
(x)

(forrás: MEWA)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadónk társoldalai

hirdetés