hirdetés
hirdetés

Gazdaság

Az ABB robotja a Media Markt új reklámarca

Svédországban a Media Markt az ABB kollaboratív robotját, a YuMit választotta karácsonyi kampánya reklámarcának, hogy felkeltse a vásárlói figyelmét. 

hirdetés

A filmszereplésen túl a YuMi karácsony előtt a svédországi Média Markt 18 üzletében is megjelenik, hogy becsomagolja a vásárlók ajándékait. A reklámkampányban a Media Markt az ABB robotjának az „Ajándékcsomagoló” nevet adta. 

„Az ABB-vel való együttműködésünk és YuMi a két fél technológia iránti lelkesedésére vezethető vissza” – mondja Mia Lund Hanusek, a svédországi Media Markt marketing igazgatója. „Az ajándékok becsomagolásában segédkező YuMi-t azért választottuk a reklámkampány főszereplőjének, hogy vásárlóink számára emlékezetes legyen, hogy nálunk vásároltak. A robot szerepeltetése arra is kiváló alkalmat teremt, hogy bemutassuk, mit tudnak a legújabb generációs robotok.” 

YuMi, melynek neve a „you” and „me”, a te és én szavakból jött létre, az ember és a robotok közötti együttműködés többéves kutatómunkájának eredményeit testesíti meg. Az ABB együttműködő kétkarú robotja rugalmas kezekkel (megfogó szerkezetekkel) és csúcstechnológiájú robotvezérléssel rendelkezik. A robotot apró alkatrészek összeszereléséhez fejlesztették ki. Beépített biztonsági jellemzőinek köszönhetően a robot érzékelni tudja, ha neki ütközik valaminek, vagy valami az útjába kerül, ezért biztonsági kerítés nélkül is üzemeltethető.

„YuMi-val az együttműködő robotok új korszaka veszi kezdetét, egy olyan korszak, amelyben emberek és robotok együtt dolgoznak ugyanazon a feladaton” – mondja Joakim Rosenqvist, az ABB Robotika értékesítési igazgatója. “Nagyszerű érzés, hogy a legújabb technológiai fejlesztéseinkkel magunk is formálhatjuk ezt az új korszakot, és a Media Markttal karöltve bemutathatjuk a korszak egyik előfutárát, a YuMi-t.” 

(forrás: ABB/GyártásTrend)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadónk társoldalai

hirdetés