hirdetés

Data Marketing Day

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned! Az adatvezérelt marketing lehetőségei és kihívásai. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing június 12-én.

Időpont:
2019. június. 12. 08:30
Helyszín:
Esernyős - Óbudai Kulturális, Turisztikai és Információs Pont (1033 Budapest, Fő tér 2.)

Data Marketing Day

Leendő ügyfeled már nálad van – csak észre kell venned!

Egy laza szakmai délelőtt szuper előadásokkal az adatvezérelt marketing lehetőségeiről és kihívásairól. Hogyan szerezz új ügyfeleket digitális marketinggel, hogyan tartsd meg a régieket? Weboldal-monitoring, tartalommarketing, email-marketing – igazi hívószavak!

08.30 - 09.00 Regisztráció

 09.00 - 09.15
Megnyitó
Schlégl Tímea, IVSZ – kommunikációs és operatív igazgató és Intelligent Marketing képzésvezető – Kürt Akadémia

 09.20 - 09.50
Ahol az adatbázis és a tartalom találkozik
Benczik Dóra, Profession.hu
Mire alkalmas és mire nem az inbound marketing? Mire elég a vonzó online tartalom, a blogolás, hogyan egészíti ezt ki a social media, a SEO és az email marketing? Konkrét példák és esetek.

 09.55 - 10.20
Egy mutató mindenek felett
Wéber Dániel, Nitro Sales \ Marketing
Definíciók jönnek és mennek. Direkt Marketing, 1-2-1, CRM, Holisztikus és Integrált Marketing, Inbound Marketing, Marketing Automatizáció…and the list goes on. Hogyan rendezzük össze a marketingesek és sales-esek ma már végtelen eszköztárát egyszerűen egy, az üzleti célokat valóban segítő kommunikációs programba? Megmondjuk.

 10.20 - 10.40
Adat és kreativitás menő nemzetközi példákon keresztül
Ördögh László, a Red Dot díjas Graphaseltől
Régen a kreativitás volt a marketing varázsigéje, mára az adat lett a legfelkapottabb kifejezése a szakmának. De kizárja-e egymást a kettő? Hogyan tudnak összekapcsolódni? Esettanulmányok és példák az elmúlt évek legizgalmasabb és legkreatívabb adatalapú reklámmegoldásaiból.

 10.40 - 11.00
Az igazi online svájci bicska, avagy az adatmarketing brutális eszköztára
Varsányi Tibor és Kronome Krisztián, Nitro Sales \ Marketing
Bemutatunk nektek néhány elég király eszközt, amelyeket vagy nem is ismertek, vagy csak féltek tőle, mert azt hiszitek, túl bonyolult. Pedig nem az, az eredményeik viszont varázslatosak. Mire jó egy marketing automatizációs platform? Mit tud egy ügyes leadgeneráló eszköz, mi az a review management? Számokkal és példákkal!

11.00 - 11.20 Kávészünet

 11.20 - 11.40
Automatizált marketingmegoldás használat közben
Hercegh Zoltán, Repjegy.hu
Esettanulmány

 11.45 - 12.05
Modern ügyfélkapcsolat és Customer Journey Management a gyakorlatban
Molnár Gergely, Raiffeisen Bank
Esettanulmány

 12.10 - 12.30
Adatvezérelt marketing szerepe ott, ahol nincs is direkt vásárlói kapcsolat
Karakas Fanni, Nestlé
Esettanulmány

 12.35 - 12.55
Élő lead generálás
Molnár Péter, Kreatív és Pogány András, Lead Generation
Nem hiszed el, hogy lehetséges, pedig az. Az élőben bemutatott LeadForensics eszköztárával bámulatos lehetőségek kerülnek a kezetekbe, és ezt workshopunkon a közönség bevonásával fogjuk demonstrálni! A résztvevők között nyereményként „mini Lead Generálás kampányt” sorsolunk ki a szerencsés nyertes által megadott igények alapján.

 12.55 - 13.30
Interaktív üzleti kerekasztal és Q&A session
Egy exkluzív, interaktív fél órás szakmai konzultáció, ahol a közönségben ülők konkrét, valós szakmai problémáira adnak okos válaszokat a Nitro Communications szakértői. Tanácsadás kicsiben!

 13.30 – 14.00
Rendezvény zárása, networking

Részvételi díj:

Teljes árú: 11 900 Ft+áfa/fő
Csoportos jelentkezés 3 főtől: 9 900 Ft+áfa/fő

A jelentkezési lap letöltéséhez kattintson a képre:

Letöltöm a jelentkezési lapot!

Időpont: 2019. június 12. (8.30 - 14.00)
Helyszín: Esernyős - Óbudai Kulturális, Turisztikai és Információs Pont (1033 Budapest, Fő tér 2.)
Kapcsolat: Matiszkó Kitti, This e-mail address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it. , 06 1 430 4570

A jelentkezési lap (szerződés) aláírásával Megrendelő hozzájárul képviselői és kapcsolattartói személyes adatainak kezeléséhez a szerződés teljesítése és üzleti kapcsolattartás céljából. Hozzájárul továbbá, hogy számára a Vállakozó hírleveleket küldjön. Megrendelő kijelenti, hogy Vállalkozók (PPH Media és Nitro Communications) adatkezelési tájékoztatóját és nyereményjáték szabályzatát megismerte és kifejezetten elfogadja. (https://pphmedia.hu/adatkezeles) (https://nitro-communications.com/hu/adatvedelmi-nyilatkozat/) A rendezvényre való regisztráció a részvételi díj elfogadásának és megrendelésnek minősül, a rendezvény megvalósulása esetén fizetési kötelezettséget von maga után. A részvételi díjról számlát küldünk a megadott email címre, 8 napos fizetési határidővel. Az étel és ital közvetített szolgáltatás. A rendezvény teljes időtartama alatt kép- és videófelvételek készülhetnek.

Szakmai partner
Nitro Communications
hirdetés
hirdetés