hirdetés
hirdetés

Ipari kommunikáció

Kreatív designversenyt indít a kiadónk

RGB – Kreatív Design Award néven lapunk kiadója, a PPH Media designversenyt indít és az ipari termékek, valamint szolgáltatások marketing és kommunikációs megoldásait is várják. 

hirdetés

A verseny testvérlapunk, a Kreatív magazin szakmai profiljához illeszkedik, és a kiíró a korábbi két népszerű verseny tematikáját fűzte egybe – a PAKK csomagolásdesignt, valamint a vizuálisan minőségi médiatermékeket elismerő Mediadesign versenyt – az új, több kreatív design területet átfogó RGB égisze alatt. "A klasszikus termékdesign-megoldásokhoz mérten némileg rendhagyó, leginkább szolgáltatásokkal foglalkozó service design területet is külön kategóriaként vesszük be a versenyünkbe. Szintén úgy gondoljuk, hogy nagyobb teret érdemelnek az élmény- és eseménymarketinghez kapcsolódó dizájnmegoldások, mint a standok, fesztiválhelyszínek, márkakitelepülések és vásárpavilonok, így ezek is külön kategóriát kaptak." - foglalta össze Szerényi Szabolcs, a Kreatív főszerkesztő-helyettese a designverseny új kategóriáit. 

A verseny célja, hogy megtalálják és díjazzák Magyarország legszebben kivitelezett kommunikációs és marketingcélú, vagy a médiában alkalmazott designmegoldásait.

Főkategóriák

A. Arculat, branding

B. Csomagolásdesign

C. Médiadesign

D. Print design

E. Event design

F. Service design

A beérkezett anyagokat szakértő zsűri bírálja el és ők már biztosan ott lesznek a döntnökök között: Vargha Balázs, a MOME tanszékvezetője, Ördögh László, a nemzetközileg is elismert, Red Dot díjas Graphasel Design Stúdió alapítója; Unger Zsolt márkaarculat-tervező; Spanjevic Igor, a Forbes és a Magyar Konyha művészeti vezetője; Kenczler Márton, a HPS kreatívigazgatója; Kóbor Mátyás, az Artificial Group senior art directora; Szabó Károly, a Kaméleon Reklám vezetője; Mátrai Miklós, a MOJO és a Friendly alapítója, Bicsérdi Ádám, a Kreatív szerkesztője, valamint BENZE, akinek rajza már a Lürzer’s Archive címlapján is szerepelt.

Fontos, a nevezési feltétel előírja, hogy olyan munkákat várnak, amelyek 2017.07.01 és 2019.08.30. között kerültek a nyilvánosság elé Magyarországon. Termékek esetén a forgalomba kerülés, arculatok és médiatermékek esetén a publikálás, event design esetén az esemény megvalósulásának időpontja, service design megoldások esetén a szolgáltatás elindulásának vagy átalakításának az időpontja a mérvadó.

Nevezési határidő: augusztus 30.

Minden további részlet, a nevezés menete megtalálható a verseny oldalán.

(forrás: Kreatív Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés