hirdetés
hirdetés

Európa első ingyenes tesztáruháza nyílik Budapesten

November negyedikétől a véleményünkkel fizethetünk a Sample Centralban

November negyedikén nyitja meg kapuit Európa, valamint Magyarország első ingyenes tesztáruháza, a Sample Central Budapest belvárosában, a Gozsdu udvarban mintegy 500 négyzetméteres területen.

hirdetés

gozsduA Sample Central Európa, és azon belül Magyarország első ingyenes tesztáruháza, amely egy innovatív koncepcióval frissíti fel a piackutatás és a marketing területét. A fogyasztók valós vásárlói környezetben juthatnak hozzá a termékekhez, otthonukban vagy a helyszínen tesztelhetik őket, és mindezt ingyen. A véleményükkel fizetnek ezekért az előnyökért, és közben a gyártókat, termékfejlesztőket segítik abban, hogy azok piacképes és a fogyasztói igényeket kielégítő termékeket tudjanak forgalmazni. Az 500 négyzetméteres üzlet Budapest belvárosában, a Gozsdu udvarban nyílik november negyedikén.

A márkák számára mindig is az okozott fejtörést, hogy az általuk használt módszerek, a Képünk illusztrációkóstoltatás, a kihelyezett termékminták, in-hall tesztek hatásfokát nehéz mérni. A márkának van egy elképzelése arról, milyen célcsoport vásárolja a terméket, de semmi sem garantálja azt, hogy tényleg azok a fogyasztók vesznek részt a tesztelésben. A Sample Centralban a gyártók jóval kifinomultabban és koncentráltabban tesztelhetik termékeiket.

A valódi vásárlói környezetet megjelenítő tesztáruházban élelmiszerek, kozmetikai és háztartási cikkek, a legmodernebb technológiát felhasználó elektronika, valamint szolgáltatások is elérhetőek lesznek az online regisztrált felhasználók számára. Az egyszeri regisztrációs díj összege 1490 Ft, az éves tagdíj pedig 4990 Ft. A kéthetente megújuló kínálatból egyszerre 5 terméket vihetnek haza, s előre lefoglalt időpontban mehetnek be megnézni az aznapi kínálatot. A tesztelés után egy rövid, online kitölthető kérdőív segítségével kell véleményt gozsdunyilvánítaniuk, pénz helyett ezzel fizetnek a termékekért. Nem kutyafuttában elfogyasztott, kipróbált termékekről és nem véletlenszerűen kiválasztott tesztelők nyilatkoznak tehát, ami forradalmasíthatja a piackutatás, a reklám és a marketing területét.

A termékeit a Sample Centralban teszteltető cég így részletes adatokhoz jut az adott márkával kapcsolatban. Nem csupán azt tudhatja meg, hogy tetszik-e a fogyasztóknak az adott termék, arról is információt szerez, hogy a terméket kedvelők milyen demográfiai jellemzőkkel rendelkeznek, így hatékonyabban célozhatja be leendő vevőkörét. Kiváló lehetőséget kapnak ezzel a gyártók új termékeik bevezetésére, illetve már a piacon lévők marketingjének támogatására, hiszen a Sample Central nemzetközi felmérései szerint az áruházban tesztelők több mint 80%-a később Képünk illusztrációmeg is vásárolja azokat a termékeket, melyekkel meg volt elégedve.

A Sample Central egy, az egész világot átfogó franchise hálózat, melynek ötlete Ausztráliából származik. Az első üzlet 2007-ben nyílt Tokióban. Az üzlet koncepciójának alapja a tryvertising szó (try-kipróbálni, advertising-reklámozni), melynek lényege, hogy a fogyasztók még vásárlás előtt kipróbálhatják a termékeket. Ötéves sikere után a Sample Central üzlete Európán belül először Magyarországon nyílik.


(forrás: Élelmiszer Online)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
hirdetés
hirdetés
hirdetés
hirdetés