hirdetés
hirdetés

Verseny

Doing Good: CSR Award – itt vannak a döntősök!

Mutatjuk, mely pályamunkák közül kerülnek ki 2020 legjobb CSR-projektjei.

hirdetés

A felelős és fenntartható vállalkozások, a társadalmi ügyekbe beleálló márkák, a közösségért tenni kívánó projektek egyre hangsúlyosabban jelennek meg világszerte. A koronavírus okozta járvány csak felerősítette a már elindult trendeket: a környezetvédelem mellett az emberi jogi kérdések is hangsúlyosabban szerepelnek a márkák kommunikációjában. Mi, a GyártásTrendet is kiadó PPH Media szerkesztőségeiben 2020-ban annyi felajánlással találkoztunk, hogy elindítottuk a Doing Good oldalt

Ezért is kezdeményeztünk új versenyt. Szeretnénk, ha a cégek megmutatnák: a CSR-ral valóban lehet jót tenni.

Az első Doing Good versenyre várakozáson felül, több mint 50 pályázat érkezett. A zsűri szempontjai az értékelés során az alábbiak voltak:

  • Mennyire releváns a projektben megfogalmazott cél össztársadalmi szempontból?
  • A megfogalmazott célokat elérték-e?
  • Kiderül a pályázatból, hogy a vállalat mindennapi tevékenysége azonosul a pályázatban szerepeltetett célokkal?

A díjátadót január 28-án, 19 órakor, biztonságos keretek között, online tartjuk, a technikai információkkal pedig hamarosan jelentkezünk.

Mutatjuk a döntős listát!

I. VÁLLALATI ÜGYEK

1. Szervezetfejlesztés és a munkavállalókat érintő fejlesztések

Pályázat: Töltsd újra energiával!

Pályázó: TIGÁZ Zrt.
Kommunikációs ügynökség: Civil Impact, Impact Works

2. Együttműködésen alapuló nonprofit projektek

Pályázat: InternetMost kutatás a Telekom és a Hintalovon Alapítvány együttműködésében

Pályázó: Magyar Telekom

Pályázat: Összefogással az oktatásért a COVID járvány alatt – „Online tanítok” program

Pályázó: Telenor Magyarország

II. SZOCIÁLIS ÜGYEK

1. Képessététel és közösségfejlesztés, tanulási folyamatok

Pályázat: #énjövőm – Fiatalok munkavállalását támogató program

Pályázó: Coca-Cola Magyarország

Pályázat: LEGYÉLTEIS! MOST GENERÁCIÓS
Pályázó: Magyar Telekom

Pályázat: KiDS
Pályázó: Sanofi

Pályázat: Telenor HiperSuli
Pályázó: Telenor Magyarország

2. Esélyegyenlőség, felelősségvállalás, adományozás, hátrányos helyzetű csoportok segítése

Pályázat: Lépj velünk! Társadalmi innovációs program
Pályázó: UniCredit Bank
Kommunikációs ügynökség: Pro Kommunikációs Kft.

Pályázat: Koronázatlan hősök
Pályázó: CIB Bank

Pályázat: Nők Lapja a gyermekjogokért: Gyermekbarát média, gyerekvédelmi irányelvek a Central Médiánál, a Hintalovon Gyermekjogi Alapítvány közreműködésével
Pályázó: Nők Lapja magazin

Pályázat: Giving Friday
Pályázó: dm

Pályázat: Libri – Mesepont
Pályázó: Libri-Bookline

Pályázat: Vodafone nőnapi kampány
Pályázó: Vodafone Magyarország
Kommunikációs ügynökség: ACG

3. Értékmentő, értékátadó tevékenységek (kulturális értékmentés, gyerekesély, Z generáció, mint célcsoport)

Pályázat: #MutasdMeg – romboljuk le a szépségről kialakult sztereotípiákat!
Pályázó: Unilever Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Mindshare

4. Eseti megoldások, rövid távú projektek, egyszemélyes projektek

Pályázat: Budapest Park Dallamképek
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT

III. KÖRNYEZETI ÜGYEK

1. Fenntarthatósági nonprofit projektek

Pályázat: Ökotanterem
Pályázó: DS Smith
Kommunikációs ügynökség: Starski

2. Egyéb fenntartható projekt (pl.: rendezvény, iroda, kommunikáció)

Pályázat: E.ON EnergiaKaland program - Az energia értékes, az energia érdekes
Pályázó: E.ON

Pályázat: Warming, Warming
Pályázó: Budapest Park
Kommunikációs ügynökség: ABSTRCT

3. Energia és hulladékgazdálkodást érintő projektek

Pályázat: MEKH Energiakövetek
Pályázó: Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal

Pályázat: Hisszük, hogy egy kis figyelmesség csodákra képes
Pályázó: Tesco Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Morpho

IV. INTEGRÁLT CSR/IMPACT BEFEKTETÉSEK

1. Integrált CSR projekt megvalósulása

Pályázat: Hulladékmentes Világ stratégia és Hulladékmentes Tisza Program
Pályázó: Coca-Cola Magyarország

Pályázat: A K&H társadalmi szerepvállalása a Covid-19 idején
Pályázó: K&H Bank és Biztosító

Pályázat: Kezdd kicsiben!
Pályázó: dm

Pályázat: Az AVON 2019-es mellrák elleni, integrált kampánya
Pályázó: AVON Magyarország
Kommunikációs ügynökség: Well PR, Ganzler Orsolya külső tanácsadó

Pályázat: Ésszel Iszom / Badily - Felelős alkoholfogyasztás edukációs program a jövő felnőtt generációja számára
Pályázó: Dreher Sörgyárak
Kommunikációs ügynökség: Starski

2. Új termék, szolgáltatás, technológia bevezetése

Pályázat: Akadálymentesség, mint társadalmi ügy és üzleti előny
Pályázó: Acces4you

Kövesd a versennyel kapcsolatos további híreket itt, a Doing Good Facebook vagy a PPH Media LinkedIn, illetve a verseny hivatalos oldalán, a csraward.pphmedia.hu-n!

(forrás: doingGood)
hirdetés
Ha hozzá kíván szólni, jelentkezzen be!
 
Cik[265394] galéria
hirdetés
hirdetés
hirdetés

Kiadónk társoldalai

hirdetés